העוגיות של בבה – עוגיות סבתא מושלמות מקמח כוסמין

עוגיות סבתא – העוגיות שאף בית אינו שלם בלעדיהן. או יותר נכון, מה שיוצר תחושה ביתית ומנחמת. 

נכון שתמיד, אבל תמיד, כשהגעתם לבקר את סבתא שלכם, היא הגישה לכם תה מתוק ביחד עם עוגיות יבשות, מתוך קופסה, שנראה כאילו לעולם לא נגמרות..?

אז גם לאמא שלי, הלא היא בבה – סבתא של הילדים, תמיד יש עוגיות סבתא כאלה. בבה אפילו מגדילה ועושה, ובכל מפגש איתנו היא מביאה לנו קופסה ענקית של עוגיות כאלה.

העוגיות של בבה עברו אצלנו מקצה שיפורים, והפכו להיות עוגיות מקמח כוסמין, עם עוד רכיבים בריאים. בקיצור – עוגיות סבתא דור 5. 

ברגע שתכינו אותן פעם אחת, גם לכם תהיה קופסה קבועה מלאה בעוגיות האלה.

המתכון המלא מחכה לכם בטור שלי באתר האוכל הישראלי FOODY

תקתוקים נוספים...

פיצה מקמח מלא

פיצה ביתית מושלמת מקמח מלא

אתמול הגיסים העירוניים שלנו הגיעו להתארח אצלנו (העירוניים והאהובים! אביטל ודיויד- אני לא צוחקת עליכם, אני צוחקת איתכם (;), עם ציפייה לביקור בכפר. סיפקנו את

קרא עוד »

עוגיות גזר ושבולת שועל

אני כל כך אוהבת עוגיות. ומי לא בעצם? מבחינתי “בית” = צנצנת של עוגיות, על השיש במטבח.  כמו תמיד, העוגיות שאני מכינה חייבות להיות עשויות

קרא עוד »
תמונת מחבר

אני “המתקתקת הראשית” – הילה סער, בת 44, נשואה ליצחק, החבר הכי טוב שלי מאז שהיינו בני 20 (OMG!), ואנחנו הורים לשלושה רוק-סטארס בני 15, 12 ו-8.

תמיד אהבתי אוכל בריא והשתדלתי להקפיד על תזונה בריאה יחסית בבית, אבל עם השנים, הגנים והצהרונים שמתי לב שהתזונה של הילדים הולכת ומתדרדרת, ולא הבנתי איך התחלנו לקנות מעדני חלב באופן קבוע…

כל הזמן חלמתי ש”יום אחד הילדים שלי יאכלו בריא” עד שהחלטתי ש”יום אחד” הוא היום, ופשוט הוצאתי מהבית את כל הקמח הלבן, המזון המעובד ואת כל יתר התענוגות.

תקתוקי על חלל

הנצפים ביותר

להורדת מדריך ארוחות הבוקר המהירות שלי

הורידי עכשיו את מדריך ארוחות הבוקר החינמי ותחסכי זמן וכאב ראש בכל בוקר. לחצי כאן והמדריך בדרך אלייך

הרשמה לניוזלטר

השארת תגובה