שבלולי פיצה מקמח כוסמין

שהגענו וקיימנו לראשון בספטמבר!

אני לא יודעת מי חיכה יותר – אני או הילדים (כנראה שאני), אבל היום הגדול הגיע, והבוקר כולם הלכו בהתרגשות למסגרות, עם קופסאות אוכל מושקעות ומלאות אהבה.

הילדים שלי לומדים בכל יום עד 14:00. מה שאומר, הרבה שעות מחוץ לבית, והרבה שעות שהם צריכים להישאר מרוכזים וערניים. כדי לעזור להם לצלוח את היום, אני משקיעה בקופסאות אוכל משביעות ומזינות, שגם כיף לאכול.

ליום הראשון ללימודים הכנתי פינוק שאף ילד לא יכול לעמוד בפניו (וגם ההורים ישמחו לקבל כזה בקופסת האוכל שלהם) – שבלולי פיצה בגרסה הבריאה.

פיצה ביתית היא ג’אנק פוד לגיטימי מבחינתי, במיוחד בגרסה הזו.

 

מהמתכון הזה יוצאת כמות גדולה של שבלולים (כ-60 שבלולים). הכנתי והכנסתי את רובם לקופסה למקפיא. בשבועות הבאים אני אוציא כמה בכל שבוע. 

זו השיטה האהובה עליי – מכינים פעם אחת, ואוכלים כמה פעמים.

למעבר למתכון המלא שפורסם בטור שלי ב-FOODY לחצו כאן

תקתוקים נוספים...

פיצה מקמח מלא

פיצה ביתית מושלמת מקמח מלא

אתמול הגיסים העירוניים שלנו הגיעו להתארח אצלנו (העירוניים והאהובים! אביטל ודיויד- אני לא צוחקת עליכם, אני צוחקת איתכם (;), עם ציפייה לביקור בכפר. סיפקנו את

קרא עוד »

עוגיות גזר ושבולת שועל

אני כל כך אוהבת עוגיות. ומי לא בעצם? מבחינתי “בית” = צנצנת של עוגיות, על השיש במטבח.  כמו תמיד, העוגיות שאני מכינה חייבות להיות עשויות

קרא עוד »
תמונת מחבר

אני “המתקתקת הראשית” – הילה סער, בת 44, נשואה ליצחק, החבר הכי טוב שלי מאז שהיינו בני 20 (OMG!), ואנחנו הורים לשלושה רוק-סטארס בני 15, 12 ו-8.

תמיד אהבתי אוכל בריא והשתדלתי להקפיד על תזונה בריאה יחסית בבית, אבל עם השנים, הגנים והצהרונים שמתי לב שהתזונה של הילדים הולכת ומתדרדרת, ולא הבנתי איך התחלנו לקנות מעדני חלב באופן קבוע…

כל הזמן חלמתי ש”יום אחד הילדים שלי יאכלו בריא” עד שהחלטתי ש”יום אחד” הוא היום, ופשוט הוצאתי מהבית את כל הקמח הלבן, המזון המעובד ואת כל יתר התענוגות.

תקתוקי על חלל

הנצפים ביותר

להורדת מדריך ארוחות הבוקר המהירות שלי

הורידי עכשיו את מדריך ארוחות הבוקר החינמי ותחסכי זמן וכאב ראש בכל בוקר. לחצי כאן והמדריך בדרך אלייך

הרשמה לניוזלטר

השארת תגובה