הרוטב האדום הכי טעים בעולם

פסטה היא האוכל המנחם האולטימטיבי – בצק נימוח מצופה ברוטב עשיר וקרמי. ואם אפשר להוסיף לה את הרוטב האדום הכי טעים בעולם, זו בכלל חגיגה.

רוב הילדים (והמבוגרים) אוהבים רוטב אדום לפסטה. עדיף שיהיה חלק ובלי “חתיכות”. גם כשאני מכינה לילדים רוטב עגבניות רגיל, אני טוחנת אותו בבלנדר מוט כדי שיהיה חלק לגמרי, ואז יכולה להוסיף לבישול גם בצל, שום ועשבי תיבול.

לקחתי את זה כמה צעדים קדימה, ובכל פעם הוספתי לרוטב עוד ירק (כי כידוע, זו משימת חיי – לגרום לילדים לאכול כמה שיותר ירקות!). לפעמים יצא לא משהו, וחזרתי אחורה, הורדתי משהו והוספתי אחר. עד שהגעתי לרוטב הזה, שהילדים שלי קוראים לו “הרוטב האדום הכי טעים בעולם”. 

יש ברוטב הזה שילוב מושלם של ירקות שנותנים לו עומק וטעמים, בלי שום תיבול נוסף. הצבע מגיע בעיקר מרסק עגבניות, שצובע הכל באדום ומחבר את הטעמים ואת המרקם.

תמיד יש לי צנצנת או שתיים של הרוטב במקפיא, ואני משתמשת בו לפסטה, ללזניות, לבולונז, לבישול קציצות וירקות ואפילו כבסיס לשקשוקה. 

המתכון המלא פורסם בטור השבועי שלי באתר האוכל הישראלי – FOODY.

לחצו כאן למעבר למתכון המלא.

 

רוטב אדום שילדים אוהבים

כמה בריאה תהיה השנה שלך?

גם את החלטת שהשנה את מקפידה יותר על התזונה שלך ושל המשפחה? 

מועדון המתקתקות אונליין הוא בדיוק בשבילך.

מועדון שמתקיים בקבוצת פייסבוק פרטית, עם מיילים יומיים, סרטונים וקבצים שילוו אותך במשך חודש, יום יום, ליצירת מציאות חדשה במטבח שלך. 

כל קיצורי הדרך, הטיפים, הידע והמתכונים שחסרים לך כדי לעשות לך שנה כמו שחלמת.

המחזור הקרוב נפתח ב-24/11

 

תקתוקים נוספים...

פיצה מקמח מלא

פיצה ביתית מושלמת מקמח מלא

אתמול הגיסים העירוניים שלנו הגיעו להתארח אצלנו (העירוניים והאהובים! אביטל ודיויד- אני לא צוחקת עליכם, אני צוחקת איתכם (;), עם ציפייה לביקור בכפר. סיפקנו את

קרא עוד »

עוגיות גזר ושבולת שועל

אני כל כך אוהבת עוגיות. ומי לא בעצם? מבחינתי “בית” = צנצנת של עוגיות, על השיש במטבח.  כמו תמיד, העוגיות שאני מכינה חייבות להיות עשויות

קרא עוד »
תמונת מחבר

אני “המתקתקת הראשית” – הילה סער, בת 44, נשואה ליצחק, החבר הכי טוב שלי מאז שהיינו בני 20 (OMG!), ואנחנו הורים לשלושה רוק-סטארס בני 15, 12 ו-8.

תמיד אהבתי אוכל בריא והשתדלתי להקפיד על תזונה בריאה יחסית בבית, אבל עם השנים, הגנים והצהרונים שמתי לב שהתזונה של הילדים הולכת ומתדרדרת, ולא הבנתי איך התחלנו לקנות מעדני חלב באופן קבוע…

כל הזמן חלמתי ש”יום אחד הילדים שלי יאכלו בריא” עד שהחלטתי ש”יום אחד” הוא היום, ופשוט הוצאתי מהבית את כל הקמח הלבן, המזון המעובד ואת כל יתר התענוגות.

תקתוקי על חלל

הנצפים ביותר

להורדת מדריך ארוחות הבוקר המהירות שלי

הורידי עכשיו את מדריך ארוחות הבוקר החינמי ותחסכי זמן וכאב ראש בכל בוקר. לחצי כאן והמדריך בדרך אלייך

הרשמה לניוזלטר

השארת תגובה