בננה לוטי מדפי אורז – הקינוח הכי לוהט בעיר!

לא מזמן ראיתי באינסטגרם שקרן אגם המהממת, מהבלוג “נשואה למאפייה” הכינה פאי בננה מבצק פילו, עם ליטופים מפנקים של חמאה וסוכר. זה נראה טעיייים! לא הפסקתי לחשוב על המתכון ואיך להפוך אותו לבריא יותר. 

ואז זה היכה בי -“בורקס” דפי אורז במילוי בננה. גאוני!  

לקח כמה ימים עד שהתפניתי להכין, ובינתיים חשבתי ביום וחלמתי בלילה על הפאי בננה הזה. ותשמעו, היה שווה לחכות לו – יצא חלומי! 

הבורקס הפך לבננה לוטי, עם בונוס של בצק מתפצפץ בפה, בננה נימוחה וטעם קוקוסי עדין. בדיוק מה שהייתי צריכה עם כל הגשם והקור הזה. קינוח מנחם שזורק אתכם לזיכרונות מתאילנד.

אז מה שמפריד ביניכם לבין הבננה לוטי מדפי אורז, הוא 5 דקות הכנה ועוד קצת בתנור. קומו עכשיו להפעיל את התנור. 

המתכון פורסם בטור השבועי שלי ב-FOODY  אתר האוכל הישראלי, לחצו כאן למעבר למתכון המלא.

 

כמה בריאה תהיה השנה שלך?

גם את החלטת שהשנה את מקפידה יותר על התזונה שלך ושל המשפחה? 

מועדון המתקתקות אונליין הוא בדיוק בשבילך.

מועדון שמתקיים בקבוצת פייסבוק פרטית, עם מיילים יומיים, סרטונים וקבצים שילוו אותך במשך חודש, יום יום, ליצירת מציאות חדשה במטבח שלך. 

כל קיצורי הדרך, הטיפים, הידע והמתכונים שחסרים לך כדי לעשות לך שנה כמו שחלמת.

המחזור השלישי נפתח השבוע – עדיין אפשר להצטרף!

 

תקתוקים נוספים...

פיצה מקמח מלא

פיצה ביתית מושלמת מקמח מלא

אתמול הגיסים העירוניים שלנו הגיעו להתארח אצלנו (העירוניים והאהובים! אביטל ודיויד- אני לא צוחקת עליכם, אני צוחקת איתכם (;), עם ציפייה לביקור בכפר. סיפקנו את

קרא עוד »

עוגיות גזר ושבולת שועל

אני כל כך אוהבת עוגיות. ומי לא בעצם? מבחינתי “בית” = צנצנת של עוגיות, על השיש במטבח.  כמו תמיד, העוגיות שאני מכינה חייבות להיות עשויות

קרא עוד »
תמונת מחבר

אני “המתקתקת הראשית” – הילה סער, בת 44, נשואה ליצחק, החבר הכי טוב שלי מאז שהיינו בני 20 (OMG!), ואנחנו הורים לשלושה רוק-סטארס בני 15, 12 ו-8.

תמיד אהבתי אוכל בריא והשתדלתי להקפיד על תזונה בריאה יחסית בבית, אבל עם השנים, הגנים והצהרונים שמתי לב שהתזונה של הילדים הולכת ומתדרדרת, ולא הבנתי איך התחלנו לקנות מעדני חלב באופן קבוע…

כל הזמן חלמתי ש”יום אחד הילדים שלי יאכלו בריא” עד שהחלטתי ש”יום אחד” הוא היום, ופשוט הוצאתי מהבית את כל הקמח הלבן, המזון המעובד ואת כל יתר התענוגות.

תקתוקי על חלל

הנצפים ביותר

להורדת מדריך ארוחות הבוקר המהירות שלי

הורידי עכשיו את מדריך ארוחות הבוקר החינמי ותחסכי זמן וכאב ראש בכל בוקר. לחצי כאן והמדריך בדרך אלייך

הרשמה לניוזלטר

השארת תגובה