גלידת מנגו ממכרת

אוגוסט. חופש גדול. חם. לוהט.

כל הזמן יש מישהו שמתלונן שהוא רעב. לפעמים כי הוא באמת רעב, ולפעמים סתם משעמום.

ואני, כל מה שבא לי זה לאכול גלידה, לשתות שייקים ולחכות לבריזה של הערב.

ארוחת הביניים שלנו אחרי הצהריים תמיד מבוססת על פירות. לפעמים זה שייק, לפעמים פירות חתוכים, ולפעמים (הרבה לפעמים) זו גלידת מנגו.

הגלידה הזו היא חלק מהמשפחה שלנו כבר כמה שנים. אנחנו ממש אוהבים גלידה ומשתדלים שהגלידה שלנו תהיה כמה שיותר בריאה, כדי שנוכל לאכול ממנה כמה שנרצה. פעם היינו מכינים גלידות על בסיס בננות, שהן מעולות אבל הטעם של הבננות מאוד דומיננטי ולא כולם זורמים עם זה.

אז ניסינו להכין גלידה טבעית ממנגו, וזה עבד מעולה. המרקם קרמי, הטעם מושלם, והבונוס הוא שאין טעם של בננה!

גלידה טבעית היא פתרון מעולה לכאילו-רעב של בין הארוחות. היא ממש מפנקת וגם משביעה, מכילה מרכיבים טבעיים ובריאים, לוקח 2 דקות להכין אותה, ואפילו ילדים יכולים להכין אותה בעצמם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להקפיא מראש מנגו מקולף (או לקנות מנגו חתוך וקפוא) ולטחון עם או בלי תוספות.

אני מוסיפה לגלידה קרם קוקוס שקיררתי מראש במקרר (אני משתמשת רק בחלק השומני שצף אחרי הקירור), שהופך את הגלידה למשביעה יותר ומאט את פירוק הסוכרים הטבעיים של המנגו. בנוסף, אני מוסיפה גם שבבים או פולים של קקאו נא, שהוא מזון על בפני עצמו, ומרגיש כמו שבבי שוקולד בתוך הגלידה.

התוצאה היא גלידה עשירה וקרמית, במרקם של גלידת שמנת איכותית. אבל אני אגלה לכם בסוד שגם אם תטחנו רק מנגו בלי שום תוספת, תצא לכם גלידה מעולה.

למעבר למתכון המלא שפורסם בטור שלי ב-FOODY לחצו כאן

תקתוקים נוספים...

פיצה מקמח מלא

פיצה ביתית מושלמת מקמח מלא

אתמול הגיסים העירוניים שלנו הגיעו להתארח אצלנו (העירוניים והאהובים! אביטל ודיויד- אני לא צוחקת עליכם, אני צוחקת איתכם (;), עם ציפייה לביקור בכפר. סיפקנו את

קרא עוד »

עוגיות גזר ושבולת שועל

אני כל כך אוהבת עוגיות. ומי לא בעצם? מבחינתי “בית” = צנצנת של עוגיות, על השיש במטבח.  כמו תמיד, העוגיות שאני מכינה חייבות להיות עשויות

קרא עוד »
תמונת מחבר

אני “המתקתקת הראשית” – הילה סער, בת 44, נשואה ליצחק, החבר הכי טוב שלי מאז שהיינו בני 20 (OMG!), ואנחנו הורים לשלושה רוק-סטארס בני 15, 12 ו-8.

תמיד אהבתי אוכל בריא והשתדלתי להקפיד על תזונה בריאה יחסית בבית, אבל עם השנים, הגנים והצהרונים שמתי לב שהתזונה של הילדים הולכת ומתדרדרת, ולא הבנתי איך התחלנו לקנות מעדני חלב באופן קבוע…

כל הזמן חלמתי ש”יום אחד הילדים שלי יאכלו בריא” עד שהחלטתי ש”יום אחד” הוא היום, ופשוט הוצאתי מהבית את כל הקמח הלבן, המזון המעובד ואת כל יתר התענוגות.

תקתוקי על חלל

הנצפים ביותר

להורדת מדריך ארוחות הבוקר המהירות שלי

הורידי עכשיו את מדריך ארוחות הבוקר החינמי ותחסכי זמן וכאב ראש בכל בוקר. לחצי כאן והמדריך בדרך אלייך

הרשמה לניוזלטר

השארת תגובה